Mottónk
Célunk, a magas színvonalú és a felhasználói igényekhez illesztett  távfelügyeleti rendszerek fejlesztésén túl, hogy az Internet ne a költségek és kockázatok növekedését, hanem a lehetőségek bővülését jelentse!
 
ComSys 2.0 PDF Nyomtatás E-mail
2008. December 08. Monday 13:41

ComSys 2.0

 A teljesség igénye nélkül pár dolog a leglényegesebb módosításokból (nem fontossági sorrendben):

Felhasználók kezelése

Eddig a felhasználók, vagyis operátorok jogosultságai csak nagyon korlátozott mértékben voltak kontrolálhatók. Gyakorlatilag két fő csoportba kellet osztani őket attól függően, hogy adminisztrátori munkát is végeztek, vagy csak kizárólag üzemeltették a felügyeleti rendszert. Ebben a verzióban rendkívül sokrétűen árnyalható egyes személyek jogosultsága, hogy mely adatokhoz, a rendszer mely részeihez férhet hozzá.

Operators

 

 Ügyféladatok kezelése

Számos változtatás történt ezen a területen is. Lényeges hogy jelentősen bővült az ügyfelekhez rendelhető adatok száma, de úgy hogy ez ne legyen "kötelező". Ezzel együtt számos dolog egyszerűsödött az ügyfelek adatainak kezelésében. Ebben a verzióban már tényleg másodpercek alatt, minimális beállítással létre lehet hozni egy új ügyfelet, úgy hogy az (az előre definiált sablonok felhasználásával) teljes értékűen kész események, riasztások fogadására.

 Csemegézzünk a megvalósított módosítások közül:

  • Ügyfélcsoportok hozhatók létre, így ha pl. egy tulajdonosnak több objektuma van, akkor a közös adatok (cím adatok, értesítendők stb.) felvitelét elég egyszer elvégezni
  •  Az ügyfelekhez eszközök rendelhetők, így akár zónákra lebontva megadhatjuk (ha akarjuk) a felszerelt eszközök típusát.
  • Munkafolyamatok kezelése teljesen átalakult. Sablonokat hozhatunk létre amiben eseményekhez operátori munkákat adhatunk meg. Ezeket a sablonokat rendelhetjük az ügyfelekhez és ha akarjuk ezekhez a sablonokhoz rendelhetjük az ügyfélhez tartózó értesítendőket is.
  • A sablonba definiált munkákon kívül egyedileg is hozhatunk létre munkafolyamatokat, így akár felül is bírálhatjuk a sablonban megadottakat.
  • Ebben a verzióban a munkafolyamat nem csak eseményhez, hanem akár zónához is köthető, így az operátornak más-más feladat írható elő, ha ügyanaz az esemény más-más zónához kapcsolódik.


Sablonok

Már szó esett a munkafolyamat sablonról, ahol kódtábla specifikusan előre megadhatunk munkafolyamatokat. Ha a sablont alapértelmezettnek jelöljük, akkor ügyfél létrehozásakor az azonnal az új ügyfélhez rendelődik.

Ezen kívül hozhatunk létre ügynevezett "Esemény tiltási sablont" is. Ezzel az adott rendszerben gyakran (feleslegesen) ismétlődő eseményeket, az első esemény után meghatározott ideig tiltjuk, így ugyan az esemény regisztrálásra kerül, de új munkafolyamat ablakot nem fog generálni az operátor számára. Itt a tiltási időt (másodpercben) eseményenként adhatjuk meg.

 

Operátori tevékenység segítése

Az operátornak is van lehetősége automatikus ügyféltiltásra, természetesen csak ha a szükséges jogosultságokkal rendelkezik.

Az ügyfelek státuszállapotának nyomonkövetése már teljesen új formában valósul meg.  Ez áttekinthetőbb, jobban kezelhető formában biztosítja hogy csak a leglényegesebb, az adott pillanatban szükséges információk jelenjenek meg.

Bővült az eseménysorokon megjelenő lebegőmenük tartalma is, így számos funkció elérése egyszerűsödött a rendszer üzemeltetője számára

 

 A felsorolt módosításokon túl is még számos jellemzőjében változott, funkcionalitásában bővült a ComSys rendszer, amelynek hardverkulcs nélkül is korlátozott ideig használható verziója rövidesen letölthető lesz.

 
© 2018 IRF Bt
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.